Tehosta uutiskirjeitä, kyselyitä ja tapahtumakutsuja uusilla ominaisuuksilla

Tehosta uutiskirjeitä, kyselyitä ja tapahtumakutsuja uusilla ominaisuuksilla

11.09.2024 kohderyhmä, kysely, segmentointi, tapahtuma, kriisiviestintä

Creamailerilla viestien kohdentaminen on nyt entistäkin monipuolisempaa. Uusi ominaisuutemme mahdollistaa tarkemman kohdentamisen kaikissa Creamailerin toiminnoissa: uutiskirjeissä, kyselyissä ja tapahtumakutsuissa.

Nyt voit sulkea mm. pois viestin jo avanneet, linkkiä klikanneet sekä passiiviset vastaanottajat, mikä tehostaa viestintääsi merkittävästi.

Uudistus tuo mukanaan kolme keskeistä hyötyä:

  1. Uutiskirjeet: Paranna tavoitettavuutta lähettämällä muistutusviestejä niille, jotka eivät ole viestiä vielä avanneet.
  2. Kyselyt: Kasvata vastausprosenttiasi kohdentamalla muistutukset henkilöille, jotka eivät ole vielä vastanneet kyselyyn.
  3. Tapahtumakutsut: Maksimoi osallistujamäärä lähettämällä lisäkutsuja ainoastaan niille, jotka eivät ole vielä ilmoittautuneet.

Uusi ominaisuus on suunniteltu säästämään aikaasi ja parantamaan viestintäsi tuloksia kaikissa Creamailerin tarjoamissa toiminnoissa. 

Miten ominaisuutta voi hyödyntää?

Rajaa pois passiiviset vastaanottajat

Yksi kysytyimmistä ja toivotuimmista ominaisuuksista on ollut mahdollisuus lähettää viesti uudelleen niille, jotka eivät ole sitä vielä avanneet. Nyt tämä on mahdollista! Voit helposti rajata pois ne vastaanottajat, jotka ovat jo avanneet viestin, ja lähettää muistutusviestin niille, jotka eivät ole vielä reagoineet. Tämä parantaa viestisi tavoittavuutta ja auttaa varmistamaan, että tärkeä viesti ei jää huomaamatta.

Kohdennettua muistutusta kyselyihin vastaamattomille

Kyselyihin on tehty sama parannus. Voit nyt rajata pois ne, jotka ovat jo vastanneet kyselyyn, ja lähettää muistutusviestin niille, jotka eivät ole vielä vastanneet. Creamailer tunnistaa automaattisesti kyselyyn sähköpostiosoitteensa jättäneet vastaajat, joten muistutusviestin lähettäminen on helppoa. Tämä ominaisuus on erityisen hyödyllinen, kun haluat varmistaa, että saat mahdollisimman hyvän vastausprosentin.

Tehokkaampaa viestintää tapahtumakutsujen kanssa

Samaa toimintoa voi hyödyntää myös tapahtumissa. Nyt voit rajata pois ne, jotka ovat ilmoittautuneet ja lähettää muistutuksia niille, jotka eivät ole sitä vielä tehneet. Ominaisuus auttaa sinua varmistamaan, että tapahtumasi saavuttaa mahdollisimman laajan yleisön ja, että kaikki kiinnostuneet saavat mahdollisuuden osallistua.

Uusi kätevä lisäys viestin raportointiin

Edellisten lisäksi viestin raporteista löytyy uusi toiminto ”Kopioi uudeksi viestiksi passiivisille vastaanottajille”. Tämä toiminto luo automaattisesti luonnoksen niille vastaanottajille, jotka eivät ole avanneet viestiäsi. Sinun tarvitsee vain ajastaa viesti, ja se on valmis lähetettäväksi. Tämä säästää aikaa ja varmistaa, että viestisi tavoittaa kaikki kenet haluat.

Kokeile uutta toimintoa! Huomaa sen helppokäyttöisyys sekä miten se parantaa kohdentamista ja tavoitettavuutta.

Kirjoittaja: Creamailer Oy